Deweloper Nickel Development Poznań
APARTAMENTY NAD MORZEM
Przejdź do strony: Lokale handlowo - usługowe

Poznaj BOK

Wiemy, że zakup mieszkania czy domu to złożony proces, który nie kończy się wraz z podpisaniem umowy deweloperskiej. Odtąd o Twoją satysfakcję zatroszczy się Biuro Obsługi Klienta (BOK), odpowiedzialne za proces zmian lokatorskich oraz koordynację Twoich wizyt na budowie i wreszcie za wydanie w Twoje ręce upragnionego mieszkania lub domu.

Zaprojektowaliśmy Twój dom lub mieszkanie korzystając z lat doświadczeń, szerokiej wiedzy o ergonomii, funkcjonalności przestrzeni oraz zgodnie z panującymi trendami. Może jednak pragniesz dostosować nowy dom do swoich indywidualnych preferencji, wprowadzając korekty w rozplanowaniu ścian czy instalacji? Jeśli tak, skontaktuj się z nami jak najszybciej.

Napisz do nas na adres mailowy:
bok@nickel.com.pl
podając imię, nazwisko, telefon oraz nazwę inwestycji i numer lokalu.

 

Jeśli wprowadzanie zmian w Twoim nowym mieszkaniu lub domu nie jest konieczne, to przedstawiciel naszego biura skontaktuje się z Tobą bezpośrednio przed odbiorem lokalu, aby uzgodnić dogodny termin.

Terminy i koszty zmian lokatorskich

Pamiętaj, że zmiany lokatorskie są związane z koniecznością poniesienia ich kosztów. Dodatkowe punkty elektryczne, wznoszenie ścian działowych itp. to elementy, które nie są wkalkulowane w cenę mieszkania czy domu. Koszty będą tym wyższe, im później zmiany zostaną zgłoszone, a niektóre z nich mogą z czasem stać się niemożliwe do wykonania. Zwróć uwagę, że w Twojej umowie deweloperskiej podana jest informacja, do kiedy można zgłaszać zmiany lokatorskie. Prosimy, przestrzegaj tego terminu.

Rodzaje zmian

Przykładowe zmiany lokatorskie

  • usytuowanie ścian działowych,
  • umiejscowienie drzwi wewnętrznych,
  • ilość lub usytuowanie punktów świetlnych, wyłączników oraz gniazd elektrycznych, 
  • ilość lubu sytuowanie punktów teletechnicznych (telefon, Internet, TV),
  • umiejscowienie wanny, prysznica, umywalki, pralki, wc,
  • umiejscowienie piekarnika, zlewu, lodówki, zmywarki,
  • rozmieszczenie grzejników.

Czego nie możesz zmieniać?

  • konstrukcji budynku,
  • elewacji, w tym położenia i wielkości okien,
  • położenia pionów instalacyjnych.

 

Prosimy, zauważ, że nie możemy też wdrażać zmian niezgodnych z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego.

Proces zmian

Procedura wprowadzania zmian lokatorskich

Zanim zaczniesz myśleć nad zmianami lokatorskimi, wrysuj w plan mieszkania swoją koncepcję rozmieszczenia mebli. Ich ustawienie pomoże Ci w stworzeniu odpowiadającego Twoim potrzebom projektu zmian instalacji elektrycznej oraz grzewczej.
Twoje rysunki, nawet odręczne szkice, są nam bardzo pomocne. Prosimy, prześlij je na nasz adres mailowy bok@nickel.com.pl jako swoją propozycję zmian. Zapoznamy się z nimi i określimy, czy zmiany można na tym etapie wycenić czy też lepiej spotkać się, aby wspólnie porozmawiać o Twoich potrzebach i doprecyzować szczegóły. Podczas spotkania skorzystasz z naszej fachowej porady lub zadasz nurtujące Cię pytania techniczne.

Do sporządzenia wyceny zmian potrzebujemy profesjonalnych projektów zamiennych, poinformujemy Cię więc o koszcie wykonania takiej dokumentacji i poprosimy o jego zaakceptowanie. Nawet w przypadku Twojej późniejszej rezygnacji z wykonania planowanych prac, za projekty będzie trzeba zapłacić. Po wykonaniu projektu zamiennego przystąpimy do wyceny planowanych przez Ciebie zmian. Otrzymasz ją od nas drogą mailową. Prosimy Cię o zaakceptowanie przedstawionych w wycenie kosztów w czasie nie dłużnym niż 5 dni roboczych. To bardzo ważne, ponieważ po tym okresie postęp prac na budowie może być na tyle znaczący, że wycena stanie się nieaktualna Po zaakceptowaniu kosztów zmian, poprosimy Cię jeszcze o podpisanie aneksu do umowy. Jeśli umowa była zawierana notarialnie, aneks także będzie podpisywany w takiej formie, co wiąże się z kosztem po Twojej stronie w wysokości około 250 zł.

Zweryfikuj, czy wszystkie zaplanowane przez Ciebie zmiany zostały poprawnie wprowadzone podczas odbioru swojego mieszkania.

Przejdź do strony: Doradztwo kredytowe
Przejdź do strony: Pod klucz
Przejdź do strony: Wykończenie na indywidualne życzenie
Przejdź do strony: Nasze realizacje wykończeń
Przejdź do strony: Nasi partnerzy w usłudze pod klucz
Przejdź do strony: Formularz reklamacyjny