Na drodze do spełnienia marzeń stoją usterki wykryte podczas odbioru. Mimo tego, że wszyscy deweloperzy są postawieni wobec tego problemu, żadnego klienta nie przekonuje argument, że przy odbiorach drobne usterki są normą i zwyczajnie trzeba się z nimi liczyć.
Pół biedy, jeśli są one oczywiste i widoczne gołym okiem. Rysy na oknach wskaże więc każdy, ale wykrycie nierównych kątów wymaga już posiadania sprzętu i pewnego zasobu wiedzy budowlanej. Z kolei przeoczenie ich na wstępnym etapie rodzi poważniejsze konsekwencje podczas prac wykończeniowych.
Brak profesjonalnej wiedzy z zakresu budownictwa, świadomości obowiązujących w branży norm oraz doświadczenia w sprawdzaniu lokali pod kątem ewentualnych usterek sprawia, że klienci czują się w tym procesie zagubieni. Dlatego powołaliśmy do życia nowy dział - Biuro Obsługi Klienta (BOK), którego zadaniem jest profesjonalnie przygotować mieszkania do wydania klientom.
Pojawienie się BOK jest wyrazem naszego podejścia do klientów i odzwierciedlaniem generalnej filozofii postępowania w biznesie. Z naszego punktu widzenia priorytetem jest zapewnienie klientom maksymalnej satysfakcji, a jakość ma w tym niebagatelne znaczenie. Ważne jest również samo doświadczenie towarzyszące klientowi w trakcie całego procesu, w kontaktach z nami, jako deweloperem. Z profesjonalnym opiekunem, klienci czują się o wiele bezpieczniej. Opiekun w jego imieniu dogląda, czy zmiany lokatorskie są prawidłowo wprowadzane oraz na końcu procesu profesjonalnie i wszechstronnie sprawdza jego lokal pod kątem usterek. Sam klient na odbiorze znajduje więc już minimalną liczbę uchybień.
W drugim etapie Osiedla Botaniczna, liczącym 230 mieszkań, pracownicy BOK rozpoczęli intensywne prace już w lutym, wykonując przeglądy 10-12 mieszkań dziennie. W ich efekcie, udało się na bieżąco znajdować i likwidować usterki.
Zdajemy sobie jednak sprawę z tego, że stawianie na satysfakcję klienta nie jest powszechną filozofią w branży deweloperskiej. Szczególnie obecnie – w okresie prosperity, kiedy popyt pozwala na sprzedaż praktycznie każdego produktu spełniającego średni standard rynkowy. Częstym podejściem jest tworzenie masowych projektów obejmujących najpopularniejsze typy mieszkań, gwarantujących szybką sprzedaż. Rzadko kiedy kładzie się nacisk na ich jakość i bezusterkowość. Tymczasem my - firma rodzinna Nickel Development stawiamy na długoletnią relację z klientem.
Jednym z naszych strategicznych celów jest działać tak, aby klienci chcieli do nas wracać, pozostając wierni marce Nickel. Pragniemy tak Was obsługiwać, abyście byli naszym najlepszymi ambasadorami.